Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2014 22:28 - Празниците през ваканцията
Автор: dimsn Категория: Забавление   
Прочетен: 160 Коментари: 0 Гласове:
1



Незнам за вас, но всякаш нещо липсваше на Коледа. Просто нещо не ми даваше да се отдам на пълното си щастие. А и, докато се осетя Коледа и Нова година вече бяха
минали. Мисълта изобщо как ще прекараш ваканцията при повечето не е да ходиш някъде надалече. А е много проста. Прекарваш Коледа и Нова година на малък ресторант или вкъщи. Отдавна вече хората не ходят надалече заради празниците. Мога да дам за пример много мои приятели, които не правят това. Сигурен съм, че и вие можете. Честно да си призная на Нова година ми беше по - весело от на Коледа. А за сънливците, които заспиват рано съжелявам. Например брат ми е такъв. Познайте в колко часа заспа. 23:40!!! Смятайте как се опитвах да го събудя. Ама той си е такъв. Още, когато започна ваканцията се чувствах хубаво освен за празниците, а и защото 1 - нямах никакви домашни 2 - не ходих на разни тренировки. Помислете си колко е хубаво чуството. Все едно пак е лято 3 - винаги имах време за всичко. Сигурно и вие сте се почуствали поне за малко така както аз. Но дано сте се порадвали вече, защото вече е късно за веселба. Защо ли?
Ами защото утре сме на УЧИЛИЩЕ!!!!!

Е, това е от мене дано ви е харесало.
Доскоро!






Гласувай:
1




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimsn
Категория: Забавление
Прочетен: 4036
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930